tadaaaaa.....salam lebaran utk semua.....here...kite jumpa lagi....after those hectic days that drove me crazy....yeah im finally relieve.....after rejuvenate session that passed...i feel energetic.......huhuhu.......pergh....penat giler weh keje sewaktu beraya nie....then my mom plak asyik nak gi beraya....slalu xde pon.....dengan keadaan die yg xbbrapa nak stable tu....aku pun kene la bawa kan....selalu xnak gi beraya....tahun ni...semua tempat nak pergi pulak....hmmm so what the stories?

hmm for the kesekian kali nya.....after 6 years aku memegang lesen memandu kereta.......aku telah diuji untuk menukar tayar kereta..dalam suasaana yang sangat shahdu......ade ke patot pagi2 raya dalam aku nak otw pg semayang raya tayar keta aku leh kena paku pulak....cuba bayangkan aku dalam keadaan baju melayu lengkap ngan songkok , capal , sampin.....kene putar skru bukak tayar kete pagi2 raya....fuhhh kelija bilat woooo....sangat2 teruji.....ye la aku dah past kelas cara2 tukar tayar tu lebey kurang 6 years back..tetiba kene tukar...mau mengelabah aku dibuatnya.....muahhaha...ape2 pon...nice experience i had......

so back to raya....believe or not ....yeah im also shocked.....i did not buy anything for my self for this year eid celebration.....hahaha....dayah pun terkejut taw.....tapi tu lah kebenaran nya....ive spent my money on my mom...(sementara die masih ade) , my house , my sister n her son+daughter ........yeah everything is for them....satu kepuasan yang x dapat aku gambarkan bile dapat bagi dorang gembira raya nie....sejuk hati aku...bila U.iqram n U.nadia sibuk memilih baju raya dorang dengan seronok...walaupun dorang pilih macam masa mak dorang keje n bole beli baju byk2 untuk dorang.....walaupun aku cuma nak beli sepasang baju untuk dorangberdua.....tapi bile tengok dorang pilih....aku pun byr je.....bile lagi......poor them....luckily my sister have saving or else....x taw la.....hmmm

ok la kot...tu je...aku nak kene layan org datang umah yang xberenti2 nie...baru start cuti ari nie....dah ramai giler....yang datang....haha xpe2 rezeki2......

salam....kepada yang sudi tu....jemput2 la datang umah saya yer....tq

0 comments:

Post a Comment

About this blog

Followers